Nelly.com

måndag 21 januari 2013

Kryssning och Barcelona som omväxling.

För några år sen tog vi en kryssning, som gick från Barcelona över den västra delen av Medelhavet och slutade i Barcelona. Det var ju ett tag sen, men det var mycket omväxlande och trevligt. Så jag vill bjuda på en kryssning och en vecka i Barcelona. Klicka på båtbilden, så kommer du till ett bildspel om kryssningen.
Klickar du på nästa bild, kan du se vad jag berättade om kryssningen på Reseguiden.
Om du klickar på den här bilden får du fram ett bildspel om Barcelona.
Klickar du på nästa bild, kan du se vad jag berättade på Reseguiden om vad vi gjorde, när vi var i Barcelona då vi stannade där i en vecka efter kryssningen.

Välkommen till min sida. Skriv gärna en kommentar så blir jag så glad. Gilla

2 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Hinner inte klicka runt just nu men inläggen brukar ju ligga ett tag så det får bli efterhand! Kramiz

Fenixmonas sa...

Jättefint med alla svalor, men ett fasligt väsen var det när alla dessa flög fram o tillbaka. Kramiz